.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي تكريم از همسران شهدا
«تجليل از مادران پدر»
ميلاد امام علي (ع) و روز تجليل از پدران آسماني (شهدا)، مراسم تجليل از مادران پدر در سالن دانشكده علوم كشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان قائمشهر برگزار مي‌شود.
«تجليل از مادران پدر»

مسئول كميته فرهنگي مراسم تجليل از پدران آسماني از برگزاري «مراسم تجليل از مادران پدر» در مازندران با هدف پاسداشت ياد و خاطره شهدا خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از كميته اطلاع رساني ستاد بزرگداشت ميلاد امام علي (ع) و روز تجليل از پدران آسماني (شهدا)، مراسم تجليل از مادران پدر در سالن دانشكده علوم كشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان قائمشهر برگزار مي‌شود.
آرزو ولي پور، مسئول كميته فرهنگي اين مراسم گفت: ويژه برنامه مراسم تجليل از مادران پدر (همسران شهدا) با غبارروبي مزار شهدا آغاز مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: سپس آيين تجليل با حضور مسئولان ارشد استاني و شهرستاني همراه با مولودي‌خواني، شعرخواني و بيان خاطرات از شهدا ادامه مي‌يابد.
رئيس آموزش و پرورش شهر كياكلا نيز اظهار داشت: اجراي تمام برنامه‌ها بر عهده فرزندان شهيد است و فرزندان شهدا به نوعي در اين مراسم هنر متفاوت خود را به نمايش مي‌گذارند و مراسم تجليل از مادران خود را با اهداي هدايا برگزار مي‌كنند.
ولي‌پور گفت: فرزندان شهدا طي نامه‌اي از استاندار مازندران و مسئولان ارشد استاني دعوت به عمل آوردند تا ميزبان اين همايش معنوي باشند.
وي در پايان از همراهي فرماندار شهرستان قائمشهر براي برگزاري هرچه بهتر اين مراسم، تقدير كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.